معرفی و پیش نمایش بازی UFC Undisputed 3

صابردانلود

بزرگترین و بروز ترین وبلاگ دانلود پارسی

معرفی و پیش نمایش بازی UFC Undisputed 3

 

 

» معرفی و پیش نمایش بازی UFC Undisputed 3 :

در این نسخه از سری بازی های UFC بیشتر بر روی شخصیت های بازی که در Pride حضور دارند توجه خاصی شده است.( Pride یکی از بزرگترین زیر شاخه های لیگ MMA است که مرکز آن در کشور ژاپن و در شهر توکیو قرار دارد). بیشتر ورزشکاران حرفه ای دراین لیگ حضور دارند و مسابقات بسیار حرفه ای انجام می دهند. در بازی UFC Undisputed 3 بازیکنان می توانند تجربه بازی با بزرگان Pride را داشته باشند.
 
 » جهت مشاهده مطلب به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

 

 

هنوز بطور کامل مشخص نشده که شخصیت های بازی چه کسانی خواهند بود اما در این نسخه از بازی بازیکنان زیادی حضور خواهند داشت که چند سالی از این ورزش دست کشیده اند و بازیکنان می توانند تجربه بازی با ان ها را هم داشته باشند. ورزشکاران به خوبی طراحی شده اند و ظاهر و چهره آن ها بسیار جالب است. به طور مثال جکسون در مسابقات با شورت که پرچم امریکا است در این بازی نیز به همان صورت خواهد بود. در واقع بیشتر بازیکنان در این بازی  اکثر ورزشکاران Pride شکل اصلی خودشان در بازی حضور دارند. همچنین مسابقاتی به این بازی اضافه شده که در مبارزات واقعی وجود دارد. همچنین قسمت Career Mode به بازی اضافه شده است که نشان از هیجان بازی دارد و باعث می شود ساعت ها مشغول بازی کردن این بازی شوید. این بازی در چند  روز اینده برای کنسول های Xbox360 و  PS3 عرضه خواهد شد که ناشر بازی THQ و شرکت سازنده آن Yukies است.

 یکی از تغییرات بسیار مورد توجه در UFC U3، اضافه شدن سیستم "کنترل آماتور" می‌باشد. با انتخاب این گزینه اگر شما جزء بازیکنانی باشید که برای اولین بار است روی به بازی کردن این سری آورده‌اید انجام حرکات و ضربه‌ها بسیار برای شما آسان تر و البته مبتدیانه تر می‌شود. در ضلع مقابل همچنان سیستم "کنترل حرفه ای" در بازی وجود دارد ولی سازندگان Yukes یک خط میانی بین این دو سیستم کنترلی گذاشته‌اند تا اگر دو نفر رو در روی هم قرار گرفتند و یکی آماتور و دیگری حرفه ای باشد، چندان میان آنها تفاوت شدیدی حس نشود اما مسلماً اگر کسی بر طبق توانایی‌های خود یکی از کنترل‌ها را انتخاب نکند به طور قطع بازنده‌ی میدان خواهد بود. به طور قطع عملیات "SubMission" در سری‌های پیشین شما را آزار داده است. حال دیگر جای نگرانی باقی نمانده است، اعضای استودیو به طور کامل این سیستم را تغییر داده‌اند و حال به جای این که به طور پیاپی بدنبال زدن دکمه ها برای SubMission کردن حریف باشید با یک مینی گیم رو به رو خواهید شد که البته سران Yukes آن را مینی گیم نمی‌نامند و تنها از این ویژگی با نام سیستم جدید یاد می‌کنند. در هر حال هنوز اطلاعات چندانی از این قابلیت به ما و سایرین نشان داده نشده است و نمی‌توانیم به طور قطع در مورد خوب و یا بد بودن این ویژگی صحبتی بکنیم اما مسلماً با توجه به این که در تمامی بازی های ورزشی مبارزه‌ای انجام عمل SubMission با زدن دکمه‌های پیاپی قابل انجام بود بهتر بود که حداقل در این نسخه با کمی تنوع رو به رو شویم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  جمعه 18 فروردين 1391برچسب:معرفی و پیش نمایش بازی UFC Undisputed 3,ساعت 1:55  توسط محمدصابر مشایخی